Polaroid remplazó los espejos por cámaras en baños de centros comerciales y centros de negocio, en Sao Paulo; para reforzar el concepto de marca: “Imágenes instantáneas”
La idea es adecuada para ilustrar el concepto, aunque tengo dudas si el emplazamiento es el correcto.
Agencia: Santa Clara, Sao Paulo, Brazil
Polaroid replaced mirrors by cameras in shopping malls and business centers in São Paulo, reinforcing the brand’s concept “Instant Images”.
The idea is apropriate for the concept, I have doubts about the washroom to be the right place.
Agency: Santa Clara, Sao Paulo, Brazil
via: adgoodness
La idea es adecuada para ilustrar el concepto, aunque tengo dudas si el emplazamiento es el correcto.
Agencia: Santa Clara, Sao Paulo, Brazil
Polaroid replaced mirrors by cameras in shopping malls and business centers in São Paulo, reinforcing the brand’s concept “Instant Images”.
The idea is apropriate for the concept, I have doubts about the washroom to be the right place.
Agency: Santa Clara, Sao Paulo, Brazil
via: adgoodness
No hay comentarios:
Publicar un comentario